Hur gör jag?

Nu är jag glad att jag började skriva här igen, när man har lite tankar och funderingar men ingen att prata med.
 
För så här är det - För att gå ner i vikt så BEHÖVER jag någon som puschar på mig. Någon som frågar hur det går, ger mig tips och råd, någon som säger "nu kör vi!" Därför var jag så glad när jag fick en coach genom herbalife. Men, nu är det så att hon gör inget av det här! Dom första månaderna så pratade vi ingenting, bara ett hej på träningarna. Och då blir jag lite tjurskallig och tänker att jag klarar mig själv. Men som jag skrev förut så tog jag tag i att fråga henne om hon kunde hjälpa mig med kosten. Och det gick ju jättebra! Då kändes det som att hon var engagerad. Och jag påpekade verkligen då att jag behöver någon som peppar mig. Vilket hon verkar vara helt med på, och säger att vi ska försöka höras vid då och då.
 
Men än så länge har hon inte hört av sig någonting. Jag kommer precis hem från en träning, och idag blev det inte ens ett hej, ingen ögonkontakt under hela passet! Det känns ju bara konstigt. Nu borde hon verkligen ha pratat med mig och frågat hur första dagaran har gått, men icke. Jag vill ju byta coach men skjuter upp det hela tiden och tänker att hon ska få en chans till. Men då känner jag mig taskig! Vilket är ganska knäppt, för det är ju mer pinsamt för henne egentligen..
 
Jag får nog börja samla mod till mig snart, för jag vill inte slösa mer av min tid att ge henne fler chanser.
Allmänt, Träning & hälsa | |
Upp