Here we go!



Idag var jag och pratade med min herbalifecoach, då jag ville ha hjälp med kosten. Jag har ju använt shakerna sen oktober, men inte gjort så mycket mer än så. Huvudet har inte hängt med kan man säga och inte känt mig redo. Men ju längre det har gått desto mer har jag känt mig redo för en förändring! Så nu i veckan frågade jag om hon ville hjälpa mig med kosten. Jag har ärligt talat varit rädd för att ta tag i det! För jag orkar inte misslyckas igen, för hundrade gången.
 
Men nu är både kropp och huvud med, och det känns så jäkla underbart! Förra veckan var det som att något klickade under träningen. Jag kände att jag ORKADE, jag kände mig STARK. Och lyckoruset efter var helt galet!
 
Så nu är jag så spänd på reslutaten när jag får till även kosten. Så nu kör vi :)
Träning & hälsa | |
Upp