Viktuppdatering



En vecka till har gått! Känner mig så jäkla lycklig över hur bra det går, och jag mår så mycket bättre i mig själv. Vågen visade -0.9 kg och jag har nu gått ner sammanlagt 8.1 kg! Nu väger jag ungefär lika mycket som jag gjorde innan jag blev gravid. 
 
Och nu har jag bytt coach! Jag tog mod till mig och gjorde det. Jag blev peppad av mina vänner och jag kände ju själv att jag inte kunde vänta längre! Så till veckan kommer jag träffa min nya coach och scanna och prata lite. Ska bli så jäkla kul. Jag har verkligen motivationen och nu blev det bara ännu roligare.
 
Kan även passa på att säga att rumpan och benen värker fint sen gårdagen pass :) Tror jag ska slänga ihop nån form av kesoplättar till mellis till mig och lilleman nu. Jag älskar kesoplättar!
Träning & hälsa | |
Upp